دانلود رایگان

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید
دانلود رایگان همه ی سریال ها و فیلم ها به همراه دانلود آهنگ جدید و اخبار جدید

۲۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان

در این سریال که قرار است در ۱۵ قسمت برای شبکه خانگی تولید شود بازیگران بسیاری حضور دارند، این مجموعه که هم اسمش و عواملش نوید یک سریال دیدنی را می دهد از روز شنبه ۱۷ آذرماه جلوی دوربین رفته است و قرار است نخستین قسمت این سریال در ایام نوروز ۹۸ روانه بازار شود.
نقش اصلی این سریال را فرهاد اصلانی بازی می کند و دیگر بازیگر اصلی این اثر خود مهران مدیری است.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان و مستقیم.

دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا

نیازی به ترسیدن نیست چرا که این عنوان جدیدترین اثری است که کمدین محبوب قلب ها آقای مهران مدیری قرار در شبکه.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان و مستقیم نمایش خانگی آن را تولید کند، از ویژگی های این می توان به همکاری مجدد پیمان قاسمخانی و مدیری اشاره کرد. همان کسانی که حاصل همکاری آنها شاهکار شب های برره است.

سریال هیولا

 داستانی است درباره رفاقت،‌ عشق و ‌خیانت بین سه خانواده بابک، مسعود و سهیل که شرکای کاری و دوستان قدیمی هستند. بابک سردبیر مجله پرفروشیست و سهیل و مسعود همکاران او در نشریه هستند، هرکدام در زندگی مشترکشان دچار مسائلی شده اند و برای فرار از زندگی روز مره و کاری و چند روز دوری از همسرانشان تصمیم می گیرند.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان و مستقیم.

لینک مرتبط

  • ۰
  • ۰

تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش!

پسر 7 ساله ای به نام "لوگان مونتکستل" توسط پزشکان در ماه دسامبر گذشته تشخیص داده شد.شما شاید نتوانید درک کنید که به چه میزان لوگان خوشحال که او به اختلالات ژنتیکی دچار شده است. که این اختلالات ژنتیکی در مغز و سیستم عصبی او تاثیر منفی گذاشته بود که برای خانواده وی اتفاق بسیار دردناکی بود.ازدواج پسر با مادر.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش! +عکس.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش!.

ازدواج پسر 7 ساله با مادرش

اما مادر او به نام "جوئلین" در پاسخ این چنین.شما شاید نتوانید درک کنید که به چه میزان لوگان خوشحالقطعا شاید هر یک از ما به جای مادر لوگان بودیم،این خواسته را نمی پذیرفتیم ولی مادر لوگان با تمام وجودش تصمیم به برگزاری این مراسم گرفت تا بتواند فرزندش که دچار اختلالاتی در مغزش شده بود،خوشحال شود. گفت:"پس از آنکه من متوجه شدم لوگان به اختلالات ژنتیکی دچار شده است،برایم کمی سخت بود و او همیشه به این علاقمند بود تا با من ازدواج کند.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش! +عکس.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش!

ازدواج پسر 7 ساله

آقای لوئیز کار کشیش حاضر در این عروسی بود و در مورد این ازدواج این چنین. شدم لوگان به اختلالات.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش! +عکس.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش!مغز و سیستم عصبی او تاثیر منفی.جای مادر لوگان بودیم،این خواسته را نمی پذیرفتیم ولی مادر لوگان با تمام .تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش! +عکس.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش.

لینک مرتبط

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم ما همه با هم هستیم رایگان


فیلم پربازیگر «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی روایتی کمدی از سقوط یک هواپیما و رازهای مسافران آن است که  محمدرضا گلزار,  مهران مدیری,  مهناز افشار,  لیلا حاتمی,  ویشکا آسایش,  جواد عزتی,  هانیه توسلی,  پژمان جمشیدی,  مانی حقیقی,  سروش صحت,  حسن معجونی,  مهران غفوریان,  نادر فلاح,  سیروس گرجستانی,  علی شادمان,  رضا ناجی,  سیاوش چراغی پور,  سام نوری,  فرزین محدث,  بهادر مالکی,  یداله شادمانی,  مهدی حسینی نیا,  شیرین آقارضاکاشی,  بهزاد قدیانلو,  اشپیتیم آرفی,  لیدا فتح اللهی,  شیوا بلوچی,  دانیال کاظمی در آن ایفای نقش کرده‌اند.


خلاصه داستان ما همه با هم هستیم

 داستان فیلم در بستری کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند؛ راز‌هایی که قرار نیست تا ابد پنهان بمانند.


لینک های مرتبط :

دانلود فیلم ما همه با هم هستیم

دانلود فیلم سامورایی در برلین

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد


  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت سوم سالهای دور از خانه

اسپین‌آف یا سریال جانبی در صنعت فیلم و سریال‌سازی. به اثری گفته می‌شود که برگرفته از یک فیلم یا سریال دیگر باشد. اسپین‌آف جزئیات بیشتر از یک اثر (مانند موضوعات، تمرکز بر کاراکترها، داستان‌های پیش و پس از داستان اصلی) را روایت کند.دانلود قسمت سوم سالهای دور از خانه رایگان.دانلود قسمت سوم سالهای دور از خانه مستقیم.«سال‌های دور از خانه» نخستین اسپین‌آف‌ ایرانی است و بر دوسپین‌آف‌ ایرانی است تمرکز دارد. این سریال، ماجراهای آن دو را پس از پایان سربازی در کلانتری ۱۱۰ ملت، روایت می‌کند.کارگردان این سریال مجید صالحی است و تهیه‌کنندگی آن را محمدحسین قاسمی برعهده دارد.دانلود قسمت سوم سالهای دور از خانه HD.
بازیگران سریال سال های دور از خانه.احمد مهرانفر و هادی کاظمی بازیگران نقش. خنجری و زهره هستند و آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، مهرناز بیات، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی و خسرو احمد.دانلود قسمت سوم سالهای دور از خانه.

سالهای دور از خانه

اسپین‌آف سریال کمدی شاهگوش با نام سال‌های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی منتشر شد.دانلود قسمت سوم سالهای دور از خانه رایگان.دانلود قسمت سوم سالهای دور از خانه مستقیم.دانلود قسمت سوم سالهای دور از خانه 4K.سپین‌آف‌ ایرانی است.ماجراهای آن دو را پس از پایان سربازی.قسمت سوم سالهای دور از خانه HD. 

دانلود مستقیم

سال‌های دور از خانه نخستین اسپین‌آف‌ ایرانی است و بر دو شخصیت خنجری و زهره که در شاهگوش حضور داشتند تمرکز دارد. این سریال، ماجراهای آن دو را پس از پایان سربازی در کلانتری ۱۰۰ ملت، روایت می‌کند.دانلود قسمت سوم سالهای دور از خانه.قسمت سوم سالهای دور از خانه HD.داستان‌های پیش و پس از.دانلود قسمت سوم سالهای دور از خانه.دانلود قسمت سوم سالهای دور از خانه 4K.دانلود قسمت سوم سالهای دور از خانه رایگان.

لینک مرتبط


  • ۰
  • ۰

سریال ستایش 3 قطعی شد

سریال ستایش 3 قطعی شد

سریال ستایش با بازی نرگس محمدی یکی از پرمخاطب ترین سریال. های تلویزیون در سالهای گذشته بود و توانست. با جلب نظر مخاطبان تلویزیون به فصل دوم و سوم هم برسد. از مدتها پیش زمزمه هایی درباره ساخت ستایش 3 وجود داشت و بالاخره. بعد از گذشت چند ماه پیش تولید این سریال آغاز شد.ستایش 3.قصه فصل سه در ادامه فصل دو است و درست از فردای روزی آغاز می شود که.سعید سلطانی کارگردان سینما و تلویزیون.سریال ستایش 3 قطعی شد. درباره آغاز پیش تولید ستایش 3 و بازی دو بازیگر اصلی. این سریال خبرهای جدیدی داد.در قسمت پایانی فصل دو پخش شد. بازیگران ثابت ستایش3 نیز همان بازیگران فصل های پیشین هستند و بازیگران جدیدی هم بنا به قصه به سریال اضافه خواهند شد.

بازیگر ها

فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده و نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است. این آخرین فصل سریال ستایش خواهد بود.
سلطانی در پایان با اشاره به ایفای نقش بازیگران اصلی در این مجموعه اظهار کرد: تا امروز با بازیگران اصلی سریال ستایش، همچون نرگس محمدی و داریوش ارجمند قرارداد بسته ایم.سریال ستایش 3 قطعی شد.سریال ستایش 3.

ستایش 3

پسر او محمد ماهی فروشی دارد و با موتور ماهی به خانه ها می برد.به مقامی بالا برسد و ثروتمند شود، حشمت او را برای جارو کشی به محل کارش دعوت می کند بصورت اتفاقی حشمت فردوس با خانواده اش در شمال به ویلایشان آمده اند، از محمد ماهی می خرند و محمد هربار با یک بهانه ای به آن خانه می رود چون هم از نوه دختر حشمت فردوس خوشش آمده و می خواهد پیش وی کار کند.سریال ستایش 3 قطعی شد.سریال ستایش 3 قطعی شد.

لینک مرتبط

  • ۰
  • ۰

جزئیات سهمیه بندی بنزین

بنزین با نرخ 1000 تومان با سهمیه 60 لیتر در ماه و بنزین آزاد با قیمت 2500 تومان در هر لیتر عرضه می‌شود.همچنین دولت برای تاکسی‌های اینترنتی با هماهنگی مجموعه وزارت کشور سهمیه‌ای مجزا در نظر می‌گیرد.قیمت هر لیتر بنزین سوپر آزاد نیز 3000 تومان در هر لیتر خواهد بود.همچنین از دومین ماه اجرای سهمیه‌بندی، یعنی در تیرماه، سازوکاری تشویقی برای صرفه‌جویی سوخت با خرید سهمیه مصرف‌نشده بنزین مردم در نظر گرفته شده است.جزئیات سهمیه بندی بنزین.سهمیه بندی بنزین

سهمیه بندی بنزین

برخی اخبار از سهمیه بندی بنزین از روز آینده حکایت دارد.جزئیات سهمیه بندی بنزین.سهمیه بندی بنزین.خبری که توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی تکذیب و اعلام شد 12 اردیبهشت ماه تاریخ اجرای طرح سهمیه بندی بنزین نیست. در حالی که برخی منابع خبری از آغاز سهمیه بندی بنزین از روز. آینده خبر می دهند سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ضمن تکذیب. این موضوع علام کرد مردم به شایعات و فضاسازی ها مخصوصاً در فضای مجازی توجه نکنند.جزئیات سهمیه بندی بنزین.سهمیه بندی بنزینبه گفته زیبا اسماعیلی اخبار منتشر شده درباره نرخ بنزین و جزئیات سهمیه بندی صحت ندارد و صرفاً گمانه زنی های رسانه ها است. سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از مردم تقاضا کرد اخبار مربوط به آینده بنزین را از طریق اخبار این شرکت دنبال کنند.جزئیات سهمیه بندی بنزین.سهمیه بندی بنزین.

نرخ آزاد

در حالی که برخی منابع خبری از آغاز سهمیه بندی.فضاسازی ها مخصوصاً در فضای مجازی توجه بنزین از روز. آینده خبر می دهند سخنگوی شرکت ملی.سازوکاری تشویقی برای صرفه‌جویی سوخت با خرید سهمیه مصرف‌نشده بنزین مردم در نظر گرفته شده است.جزئیات سهمیه بندی بنزین.سهمیه بندی بنزین.مردم به شایعات و فضاسازی ها مخصوصاً در فضای مجازی.خبار منتشر شده درباره نرخ بنزین.سهمیه مصرف‌نشده بنزین مردم.جزئیات سهمیه بندی بنزین.سهمیه بندی بنزین.

لینک مرتبط

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

«سوفی و دیوانه» فیلمی اجتماعی محصول سال ۱۳۹۵ کشور ایران است.امیر» در حال خودکشی در مترو است که «سوفی» با طرح یک سوال. او را از این کار منع می‌کند. «سوفی» با داستان‌های خیالی درباره. زندگی خود قصد دارد فکر خودکشی را از سر «امیر» بیرون کند. کارگردانی آن بر عهده «مهدی کرم‌پور» بوده و بازیگرانی. چون «امیر جعفری»، «به‌آفرید غفاریان»، «الهه حصاری»، «سعید امیرسلیمانی». «سیامک صفری»، «رضا یزدانی».و «محمدرضا شریفی‌نیا» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.دانلود فیلم سوفی و دیوانه.دانلود فیلم سوفی.دانلود فیلم سوفی و دیوانه رایگان.دانلود فیلم سوفی و دیوانه رایگان و مستقیم.

سوفی و دیوانه

من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه / صد بار تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه... !!! امیر با بازی امیر جعفری در حال خودکشی در مترو است که سوفی با بازی به آفرید غقاریان با طرح یک سوال او را از این کار منع می کند.دانلود فیلم سوفی و دیوانه.دانلود فیلم سوفی.دانلود فیلم سوفی و دیوانه رایگان.دانلود فیلم سوفی و دیوانه رایگان و مستقیم. سوفی با داستان های خیالی درباره زندگی خود قصد دارد فکر خودکشی را از سر امیر بیرون کند. غافل از این که امیر هم درباره زندگی اش فقط تخیلاتی را برای سوفی نقل می کند.

دانلود رایگان

سوفی و دیوانه از جایی شروع می‌شود که مردی میانسال به اسم امیر (با بازی امیر جعفری) قصد دارد تا در یکی از ایستگاه های مترو تهران خودکشی کند (گرچه ابتدای فیلم نشان داده می‌شود که امیر وارد ایستگاه چهار راه ولیعصر شده.سوفی و دیوانه از جایی شروع می‌شود که مردی میانسال به اسم امیر (با بازی امیر جعفری) قصد دارد تا در یکی از ایستگاه های مترو تهران خودکشی کند (گرچه ابتدای فیلم نشان داده می‌شود که امیر وارد ایستگاه چهار راه ولیعصر شده ولی لوکیشن مکان خودکشی او این ایستگاه نیست، بگذریم!) امیر بعد از چند بار یللی تللی کردن در آخر تصمیم می‌گیرد که خودش را زیر قطار بیندازد و در همین حین دختری به نام سوفی (با بازی به آفرید غفاریان) از او سوالی می‌کند که مانع از انجام خودکشی‌اش می‌شود: نامه آقا! نامه خودکشی نوشتی؟ بده من قبل اینکه کارتو بکنی! ولی لوکیشن مکان خودکشی او این ایستگاه نیست، بگذریم!) امیر بعد از چند بار یللی تللی کردن در آخر تصمیم می‌گیرد که خودش را زیر قطار بیندازد و در همین حین دختری به نام سوفی (با بازی به آفرید غفاریان) از او سوالی می‌کند که مانع از انجام خودکشی‌اش می‌شود: نامه آقا! نامه خودکشی نوشتی؟ بده من قبل اینکه کارتو بکنی!

لینک مرتبط

  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت اول سریال هیولا

دانلود سریال هیولا قسمت اول با لینک مستقیم .هنگام عرضه آن فورا در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. همانطور که گفتیم یک هیولا در راه است.
سریال پانزده قسمتی، با نام هیولا برای شبکه.دانلود قسمت اول سریال هیولا. نمایش خانگی بیش از یک ماه است که پیش تولیدش آغاز شده است.
بازیگران سریال هیولا: فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری، محسن قاضی مرادی. و بسیاری از بازیگران درجه یک دیگر.دانلود سریال هیولا.سریال هیولا
شما می توانید تصاویری از سریال هیولا در این سایت ببینید یا اگر مایل.هیولا هستید سری به ویدیو پشت صحنه سریال هیولا بزنید.
گفتیم که دانلود سریال هیولا قسمت اول. را به محض آماده شدن به صورت کاملا قانونی برای. شما عزیزان قرار خواهیم داد. پس منتظر باشید.

سریال هیولا

سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی.دانلود قسمت اول سریال هیولا. نویسندگی امیر برادران و طراحی و سرپرستی.به دست پیمان قاسم خانی با بازی بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز.دانلود سریال هیولا.سریال هیولا.میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی. جلوی دوربین رفته است. مهران مدیری کارگردان و بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون ایران است. وی سابقه ساخت سریال‌هایی مانند «شب‌های برره»، «پاورچین». «در حاشیه»، «مرد هزار چهره» .و فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» را دارد.دانلود سریال هیولا.سریال هیولا

هیولا

سریال هیولا تاره ترین کمدی به کارگردانی مهران مدیری است. که در قالب ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه نمایش خانگی در حال ساخت است.
همکاری مهران مدیری با برادران قاسم‌خانی از سریال‌ کمدی پاورچین آغاز شد و پس از آن با سریال.دانلود قسمت اول سریال هیولا. «شب‌های برره»، «باغ مظفر» و «مرد هزارچهره» ادامه پبدا کرد. در شرایطی که این همکاری چند سالی بود که متوقف شده بود، خرداد ماه امسال انتشار عکسی مشترک از این هنرمندان در فضای مجازی، از رفع اختلاف نظرها و حتی همکاری مشترک حکایت داشت.دانلود سریال هیولا.سریال هیولا.
اما مهران مدیری در حالی از ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی خبر می‌دهد که پیش از این معاون. سیما ساخت سریال جدیدی (شب های برره ۲) توسط مدیری در تلویزیون را اعلام کرده بود.دانلود سریال هیولا.سریال هیولا

لینک مرتبط

  • ۰
  • ۰

جدول لیگ برتر

جدول لیگ برتر

لیگ برتر خلیج فارس یا لیگ برتر فوتبال ایران، مسابقات لیگ حرفه‌ای و بالاترین سطح مسابقات باشگاهی لیگ فوتبال. ایران است که بعد از لیگ آزادگان آغاز به کارکرد. در حال حاضر این مسابقات به صورت ۱۶ تیمی برگزار می‌شود.اولین دورهٔ این لیگ در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۸۰ با حضور ۱۴ تیم به‌طور رسمی آغاز شد.
در این لیگ طی ۱۷ دوره برگزاری، تیم‌های سپاهان (پنج بار، آخرین بار ۱۳۹۴)، پرسپولیس. (چهار بار، آخرین بار ۱۳۹۷)، استقلال (سه بار، آخرین بار ۱۳۹۲)، فولاد خوزستان (دو بار، آخرین بار ۱۳۹۳) و پاس تهران، سایپا و استقلال خوزستان هر کدام یک بار به مقام فوتبال قهرمانی رسیده‌اند.جدول لیگ برتر،لیگ برتر،لیگ،جدول لیگ برتر ایران،جدول لیگ برتر انگلیس،لیگ برتر خلیج فارس.ورزش.
در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال در سال ۲۰۱۲ این لیگ، به عنوان «۳۶امین لیگ قدرتمند دنیا» و «۴امین لیگ قدرتمند آسیا» .انتخاب شده‌است. افزون بر این در رتبه‌بندی اعلام شده توسط این فدراسیون، لیگ برتر ایران رده ۴۷ام دنیا و ۴ام آسیا را در قرن ۲۱ میلادی (۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲) کسب کرده‌است و همچنین این لیگ .در سال ۲۰۱۴ عنوان سومین فوتبال لیگ قدرتمند آسیا را به دست آورده‌است.

لیگ برتر ایران

.همچنین در مواردی که امتیازها مساوی شوند تفاضل گل و در صورت برابر بودن مقدار تفاضل گل، تعداد گل‌های زده ترتیب جدول رده‌بندی را مشخص می‌کند. برای تیم میزبان و یک امتیاز برای تیم میهمان دارد، در حالی که برای شکست امتیازی .در نظر گرفته نمی‌شود.از دورهٔ سیزدهم لیگ برتر به بعد، ۱۶ تیم در این رقابت‌ها حاضر هستند، که به صورت رفت و برگشت در زمین خودی و حریف به فوتبال میدان می‌روند، به این ترتیب هر تیم ۳۰ بازی انجام خواهد داد. پیروزی در هر دیدار سه امتیاز و تساوی یک امتیاز به این ترتیب هر تیمی. که بیشترین امتیاز را در طول فصل کسب کند به عنوان قهرمان .شناخته می‌شود،جدول لیگ برتر.لیگ برتر،لیگ.جدول لیگ برتر ایران،جدول لیگ برتر انگلیس،لیگ برتر خلیج فارس. و دو تیم پایانی جدول رده‌بندی. به لیگ آزادگان سقوط می‌کنند. 

لیگ

فوتبال متخلف اعلام شده و جریمه می‌شود.به بعد، سازمان لیگ برتر فوتبال با ایجاد تغییراتی در این قانون، ضمن موافقت با درخواست مربیان مبنی.ورزش بر لغو ممنوعیت جذب دروازه‌بان خارجی، تیمهای لیگ برتری را ملزم به جذب دروازه‌بان‌های ملی پوش خارجی کرده‌است. از آغاز دورهٔ هشتم و نهم لیگ حرفه‌ای، بستن قرارداد جدید با دروازه‌بان‌های خارجی ممنوع اعلام شده بود.جدول لیگ برتر،لیگ برتر،لیگ،جدول لیگ برتر ایران،جدول لیگ برتر انگلیس،لیگ برتر خلیج فارس. اما به دلیل انتقادات فراوان کارشناسان فوتبال و درخواست تعداد زیادی از مربیان تیمهای لیگ برتری برای تغییر این قانون، از ابتدای دورهٔ دوازدهم لیگ برتر هر تیم به‌طور. همزمان اجازه استفاده از چهار بازیکن خارجی در هر یک از دیدارهای لیگ. خلیج فارس را دارد و در صورت استفاده بیش از چهار فوتبال بازیکن، از طرف سازمان لیگ برتر و کمیته انضباطی فدراسیون.

لینک مرتبط

  • ۰
  • ۰

شرایط فروش فوری جدید محصولات سایپا 98

گروه خودروسازی سایپا از صبح امروز فروش فوری 7 .محصول خود را آغاز کرد. در این طرح خودروهای تیبا. دوگانه سوز SX یورو 4 با قیمت 45 میلیون. و 543 هزار تومان و تیبا SX موتور M15 یورو 4 با قیمت 42. میلیون و 43 هزار تومان عرضه می شود. شرایط .فروش فوری جدید محصولات سایپا 98.
همچنین سایپا 131 با قیمت 37 میلیون و 381 هزار تومان به صورت فروش فوری عرضه می شود. شرکت سایپا، قیمت سایپا 151 را 40 میلیون و 213 هزار تومان، قیمت وانت نیسان تک سوز را 67 میلیون و 535 هزار. تومان و شرایط فروش فوری جدید محصولات سایپا 98. قیمت وانت نیسان دوگانه سوز را 69 میلیون. و 535 هزار تومان تعیین کرده است.شرایط فروش فوری جدید محصولات سایپا 98 فروش سایپا محصولات سایپا فروش محصولات سایپا .فروش فوری .جدید محصولات سایپا فروش فوری. جدید محصولات سایپا 98 فروش. فوری محصولات سایپا .98 فروش فوری محصولات سایپا.

محصولات سایپا

نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان. این‌که در حال حاضر همانند اواخر سال 97. قیمت‌ها روند کاهشی دارد گفت: متقاضیان خرید محصولات سایپا نگران تهیه خودرو نباشند، چرا که تولید و عرضه خودرو و عمل به تعهدات معوق. در سایپا به‌صورت مستمر ادامه دارد و در این زمینه مشتریان اطمینان داشته. باشند که روند کنونی بدون وقفه و هیچ‌گونه مشکلی ادامه خواهد داشت.شرایط فروش فوری جدید محصولات. سایپا 98 فروش سایپا محصولات. سایپا فروش محصولات سایپا .فروش فوری .جدید محصولات سایپا فروش فوری. جدید محصولات سایپا 98 فروش. فوری محصولات سایپا .98 فروش فوری محصولات سایپا.
وی تأکید کرد: سیاست گروه خودروسازی سایپا در زمینه پاسخ‌گویی به نیاز بازار. و تعهد در زمینه تامین خودروهای مورد نظر مشتریان، با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

تاریخ

به اطلاع متقاضیان محترم محصولات سایپا میرساند، شرایط پیش فروش انواع محصولات گروه سایپا. به مناسبت نیمه شعبان از ساعت 16 روز سه‌شنبه مورخ 98/01/27  27 فروردین 98 مطابق. جدول ذیل شامل خودروهای پراید 131 ، پراید 132 ، تیبا صندوقدار .کوییک دنده ای، ساینا دنده ای، نیسان بنزینی. نیسان دوگانه سوز و پیکاپ ریچ جاری خواهد شد و خبری از پیش فروش خودروهای دنده. اتومات مثل ساینا اتومات یا سراتو نیست !شرایط فروش فوری جدید محصولات سایپا 98 فروش سایپا محصولات سایپا فروش محصولات سایپا .فروش فوری .جدید محصولات سایپا فروش فوری. جدید محصولات سایپا 98 فروش. فوری محصولات سایپا .98 فروش فوری محصولات سایپا.

لینک مرتبط