دانلود رایگان

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید
دانلود رایگان همه ی سریال ها و فیلم ها به همراه دانلود آهنگ جدید و اخبار جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم سوفی و دیوانه

«سوفی و دیوانه» فیلمی اجتماعی محصول سال ۱۳۹۵ کشور ایران است.امیر» در حال خودکشی در مترو است که «سوفی» با طرح یک سوال. او را از این کار منع می‌کند. «سوفی» با داستان‌های خیالی درباره. زندگی خود قصد دارد فکر خودکشی را از سر «امیر» بیرون کند. کارگردانی آن بر عهده «مهدی کرم‌پور» بوده و بازیگرانی. چون «امیر جعفری»، «به‌آفرید غفاریان»، «الهه حصاری»، «سعید امیرسلیمانی». «سیامک صفری»، «رضا یزدانی».و «محمدرضا شریفی‌نیا» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.دانلود فیلم سوفی و دیوانه.دانلود فیلم سوفی.دانلود فیلم سوفی و دیوانه رایگان.دانلود فیلم سوفی و دیوانه رایگان و مستقیم.

سوفی و دیوانه

من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه / صد بار تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه... !!! امیر با بازی امیر جعفری در حال خودکشی در مترو است که سوفی با بازی به آفرید غقاریان با طرح یک سوال او را از این کار منع می کند.دانلود فیلم سوفی و دیوانه.دانلود فیلم سوفی.دانلود فیلم سوفی و دیوانه رایگان.دانلود فیلم سوفی و دیوانه رایگان و مستقیم. سوفی با داستان های خیالی درباره زندگی خود قصد دارد فکر خودکشی را از سر امیر بیرون کند. غافل از این که امیر هم درباره زندگی اش فقط تخیلاتی را برای سوفی نقل می کند.

دانلود رایگان

سوفی و دیوانه از جایی شروع می‌شود که مردی میانسال به اسم امیر (با بازی امیر جعفری) قصد دارد تا در یکی از ایستگاه های مترو تهران خودکشی کند (گرچه ابتدای فیلم نشان داده می‌شود که امیر وارد ایستگاه چهار راه ولیعصر شده.سوفی و دیوانه از جایی شروع می‌شود که مردی میانسال به اسم امیر (با بازی امیر جعفری) قصد دارد تا در یکی از ایستگاه های مترو تهران خودکشی کند (گرچه ابتدای فیلم نشان داده می‌شود که امیر وارد ایستگاه چهار راه ولیعصر شده ولی لوکیشن مکان خودکشی او این ایستگاه نیست، بگذریم!) امیر بعد از چند بار یللی تللی کردن در آخر تصمیم می‌گیرد که خودش را زیر قطار بیندازد و در همین حین دختری به نام سوفی (با بازی به آفرید غفاریان) از او سوالی می‌کند که مانع از انجام خودکشی‌اش می‌شود: نامه آقا! نامه خودکشی نوشتی؟ بده من قبل اینکه کارتو بکنی! ولی لوکیشن مکان خودکشی او این ایستگاه نیست، بگذریم!) امیر بعد از چند بار یللی تللی کردن در آخر تصمیم می‌گیرد که خودش را زیر قطار بیندازد و در همین حین دختری به نام سوفی (با بازی به آفرید غفاریان) از او سوالی می‌کند که مانع از انجام خودکشی‌اش می‌شود: نامه آقا! نامه خودکشی نوشتی؟ بده من قبل اینکه کارتو بکنی!

لینک مرتبط

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی