دانلود رایگان

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید
دانلود رایگان همه ی سریال ها و فیلم ها به همراه دانلود آهنگ جدید و اخبار جدید

  • ۰
  • ۰

سریال ستایش 3 قطعی شد

سریال ستایش 3 قطعی شد

سریال ستایش با بازی نرگس محمدی یکی از پرمخاطب ترین سریال. های تلویزیون در سالهای گذشته بود و توانست. با جلب نظر مخاطبان تلویزیون به فصل دوم و سوم هم برسد. از مدتها پیش زمزمه هایی درباره ساخت ستایش 3 وجود داشت و بالاخره. بعد از گذشت چند ماه پیش تولید این سریال آغاز شد.ستایش 3.قصه فصل سه در ادامه فصل دو است و درست از فردای روزی آغاز می شود که.سعید سلطانی کارگردان سینما و تلویزیون.سریال ستایش 3 قطعی شد. درباره آغاز پیش تولید ستایش 3 و بازی دو بازیگر اصلی. این سریال خبرهای جدیدی داد.در قسمت پایانی فصل دو پخش شد. بازیگران ثابت ستایش3 نیز همان بازیگران فصل های پیشین هستند و بازیگران جدیدی هم بنا به قصه به سریال اضافه خواهند شد.

بازیگر ها

فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده و نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است. این آخرین فصل سریال ستایش خواهد بود.
سلطانی در پایان با اشاره به ایفای نقش بازیگران اصلی در این مجموعه اظهار کرد: تا امروز با بازیگران اصلی سریال ستایش، همچون نرگس محمدی و داریوش ارجمند قرارداد بسته ایم.سریال ستایش 3 قطعی شد.سریال ستایش 3.

ستایش 3

پسر او محمد ماهی فروشی دارد و با موتور ماهی به خانه ها می برد.به مقامی بالا برسد و ثروتمند شود، حشمت او را برای جارو کشی به محل کارش دعوت می کند بصورت اتفاقی حشمت فردوس با خانواده اش در شمال به ویلایشان آمده اند، از محمد ماهی می خرند و محمد هربار با یک بهانه ای به آن خانه می رود چون هم از نوه دختر حشمت فردوس خوشش آمده و می خواهد پیش وی کار کند.سریال ستایش 3 قطعی شد.سریال ستایش 3 قطعی شد.

لینک مرتبط

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی