دانلود رایگان

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید
دانلود رایگان همه ی سریال ها و فیلم ها به همراه دانلود آهنگ جدید و اخبار جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان

در این سریال که قرار است در ۱۵ قسمت برای شبکه خانگی تولید شود بازیگران بسیاری حضور دارند، این مجموعه که هم اسمش و عواملش نوید یک سریال دیدنی را می دهد از روز شنبه ۱۷ آذرماه جلوی دوربین رفته است و قرار است نخستین قسمت این سریال در ایام نوروز ۹۸ روانه بازار شود.
نقش اصلی این سریال را فرهاد اصلانی بازی می کند و دیگر بازیگر اصلی این اثر خود مهران مدیری است.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان و مستقیم.

دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا

نیازی به ترسیدن نیست چرا که این عنوان جدیدترین اثری است که کمدین محبوب قلب ها آقای مهران مدیری قرار در شبکه.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان و مستقیم نمایش خانگی آن را تولید کند، از ویژگی های این می توان به همکاری مجدد پیمان قاسمخانی و مدیری اشاره کرد. همان کسانی که حاصل همکاری آنها شاهکار شب های برره است.

سریال هیولا

 داستانی است درباره رفاقت،‌ عشق و ‌خیانت بین سه خانواده بابک، مسعود و سهیل که شرکای کاری و دوستان قدیمی هستند. بابک سردبیر مجله پرفروشیست و سهیل و مسعود همکاران او در نشریه هستند، هرکدام در زندگی مشترکشان دچار مسائلی شده اند و برای فرار از زندگی روز مره و کاری و چند روز دوری از همسرانشان تصمیم می گیرند.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا.دانلود قسمت دوم 2 سریال هیولا رایگان و مستقیم.

لینک مرتبط

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی