دانلود رایگان

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید
دانلود رایگان همه ی سریال ها و فیلم ها به همراه دانلود آهنگ جدید و اخبار جدید

  • ۰
  • ۰

تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش!

پسر 7 ساله ای به نام "لوگان مونتکستل" توسط پزشکان در ماه دسامبر گذشته تشخیص داده شد.شما شاید نتوانید درک کنید که به چه میزان لوگان خوشحال که او به اختلالات ژنتیکی دچار شده است. که این اختلالات ژنتیکی در مغز و سیستم عصبی او تاثیر منفی گذاشته بود که برای خانواده وی اتفاق بسیار دردناکی بود.ازدواج پسر با مادر.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش! +عکس.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش!.

ازدواج پسر 7 ساله با مادرش

اما مادر او به نام "جوئلین" در پاسخ این چنین.شما شاید نتوانید درک کنید که به چه میزان لوگان خوشحالقطعا شاید هر یک از ما به جای مادر لوگان بودیم،این خواسته را نمی پذیرفتیم ولی مادر لوگان با تمام وجودش تصمیم به برگزاری این مراسم گرفت تا بتواند فرزندش که دچار اختلالاتی در مغزش شده بود،خوشحال شود. گفت:"پس از آنکه من متوجه شدم لوگان به اختلالات ژنتیکی دچار شده است،برایم کمی سخت بود و او همیشه به این علاقمند بود تا با من ازدواج کند.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش! +عکس.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش!

ازدواج پسر 7 ساله

آقای لوئیز کار کشیش حاضر در این عروسی بود و در مورد این ازدواج این چنین. شدم لوگان به اختلالات.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش! +عکس.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش!مغز و سیستم عصبی او تاثیر منفی.جای مادر لوگان بودیم،این خواسته را نمی پذیرفتیم ولی مادر لوگان با تمام .تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش! +عکس.تحقق آرزوی ازدواج پسر 7 ساله با مادرش.

لینک مرتبط

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی