دانلود رایگان

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان و با لینک مستقیم ،دانلود فیلم و سریال جدید
دانلود رایگان همه ی سریال ها و فیلم ها به همراه دانلود آهنگ جدید و اخبار جدید

  • ۰
  • ۰

جدول لیگ برتر

جدول لیگ برتر

لیگ برتر خلیج فارس یا لیگ برتر فوتبال ایران، مسابقات لیگ حرفه‌ای و بالاترین سطح مسابقات باشگاهی لیگ فوتبال. ایران است که بعد از لیگ آزادگان آغاز به کارکرد. در حال حاضر این مسابقات به صورت ۱۶ تیمی برگزار می‌شود.اولین دورهٔ این لیگ در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۸۰ با حضور ۱۴ تیم به‌طور رسمی آغاز شد.
در این لیگ طی ۱۷ دوره برگزاری، تیم‌های سپاهان (پنج بار، آخرین بار ۱۳۹۴)، پرسپولیس. (چهار بار، آخرین بار ۱۳۹۷)، استقلال (سه بار، آخرین بار ۱۳۹۲)، فولاد خوزستان (دو بار، آخرین بار ۱۳۹۳) و پاس تهران، سایپا و استقلال خوزستان هر کدام یک بار به مقام فوتبال قهرمانی رسیده‌اند.جدول لیگ برتر،لیگ برتر،لیگ،جدول لیگ برتر ایران،جدول لیگ برتر انگلیس،لیگ برتر خلیج فارس.ورزش.
در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال در سال ۲۰۱۲ این لیگ، به عنوان «۳۶امین لیگ قدرتمند دنیا» و «۴امین لیگ قدرتمند آسیا» .انتخاب شده‌است. افزون بر این در رتبه‌بندی اعلام شده توسط این فدراسیون، لیگ برتر ایران رده ۴۷ام دنیا و ۴ام آسیا را در قرن ۲۱ میلادی (۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲) کسب کرده‌است و همچنین این لیگ .در سال ۲۰۱۴ عنوان سومین فوتبال لیگ قدرتمند آسیا را به دست آورده‌است.

لیگ برتر ایران

.همچنین در مواردی که امتیازها مساوی شوند تفاضل گل و در صورت برابر بودن مقدار تفاضل گل، تعداد گل‌های زده ترتیب جدول رده‌بندی را مشخص می‌کند. برای تیم میزبان و یک امتیاز برای تیم میهمان دارد، در حالی که برای شکست امتیازی .در نظر گرفته نمی‌شود.از دورهٔ سیزدهم لیگ برتر به بعد، ۱۶ تیم در این رقابت‌ها حاضر هستند، که به صورت رفت و برگشت در زمین خودی و حریف به فوتبال میدان می‌روند، به این ترتیب هر تیم ۳۰ بازی انجام خواهد داد. پیروزی در هر دیدار سه امتیاز و تساوی یک امتیاز به این ترتیب هر تیمی. که بیشترین امتیاز را در طول فصل کسب کند به عنوان قهرمان .شناخته می‌شود،جدول لیگ برتر.لیگ برتر،لیگ.جدول لیگ برتر ایران،جدول لیگ برتر انگلیس،لیگ برتر خلیج فارس. و دو تیم پایانی جدول رده‌بندی. به لیگ آزادگان سقوط می‌کنند. 

لیگ

فوتبال متخلف اعلام شده و جریمه می‌شود.به بعد، سازمان لیگ برتر فوتبال با ایجاد تغییراتی در این قانون، ضمن موافقت با درخواست مربیان مبنی.ورزش بر لغو ممنوعیت جذب دروازه‌بان خارجی، تیمهای لیگ برتری را ملزم به جذب دروازه‌بان‌های ملی پوش خارجی کرده‌است. از آغاز دورهٔ هشتم و نهم لیگ حرفه‌ای، بستن قرارداد جدید با دروازه‌بان‌های خارجی ممنوع اعلام شده بود.جدول لیگ برتر،لیگ برتر،لیگ،جدول لیگ برتر ایران،جدول لیگ برتر انگلیس،لیگ برتر خلیج فارس. اما به دلیل انتقادات فراوان کارشناسان فوتبال و درخواست تعداد زیادی از مربیان تیمهای لیگ برتری برای تغییر این قانون، از ابتدای دورهٔ دوازدهم لیگ برتر هر تیم به‌طور. همزمان اجازه استفاده از چهار بازیکن خارجی در هر یک از دیدارهای لیگ. خلیج فارس را دارد و در صورت استفاده بیش از چهار فوتبال بازیکن، از طرف سازمان لیگ برتر و کمیته انضباطی فدراسیون.

لینک مرتبط

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی